Digital
wij zijn

Digital

We leven in een tijd van transitie.

Ingrijpende veranderingen vragen nieuwe antwoorden. 

 

MerkMakers Digital

De digitalisering in onze wereld is zo’n verandering. En heeft grote gevolgen voor de manier waarop we met elkaar communiceren. En waarop we ons gedragen.

 

Als MerkMakers zijn we constant op zoek naar de rol die merken hierin spelen. Verandert die rol door de digitalisering? Hoe dan? Welke gevolgen heeft dit voor strategie? Voor het laden van de merken? En voor het maken van keuzes in communicatiemiddelen? Kortom, hoe bewegen zin, ziel en zaak in die onomkeerbare verandering?

 

Ambities en wensen van opdrachtgevers plaatsen wij in dit perspectief. En voor iedere opdrachtgever geldt dat wij samen zoeken naar de meest succesvolle oplossing. Soms door praktische oplossingen te bieden voor praktische vragen. Maar het liefst door terug te gaan naar de basis: de reden van bestaan van het merk. Van hieruit willen wij ‘vrijdenkend’ de digitale mogelijkheden te benutten. En hierbij moet u denken aan:

 

  • het bepalen van de context voor het merk
  • het vaststellen van merkbelofte en boodschap
  • het ontwikkelen van merkspecificaties
  • het ontwikkelen van website en bijbehorende applicaties
  • het lanceren en promoten van het merk
  • het bouwen van de merkbeleving
  • het evalueren, verbeteren en beschermen van het merk

 

En laten we nooit vergeten: hoe digitaal de wereld ook wordt, het blijven voorlopig mensen die met elkaar communiceren. Wij geloven dat merken hierbij houvast blijven bieden. Omdat ieder mens zich wil verbinden aan waarden die bij hem passen. Dus ook aan merkwaarden.