Snakeware Experience Day

MerkMakers Live verzorgt spetterende Snakeware Experience Day

Natasja Kesteloo van MerkMakers Live heeft samen met het projectteam van Snakeware een spetterend event voor Snakeware georganiseerd. Na het succesvolle 20 years event dat MerkMakers Live vorig jaar voor Snakeware verzorgde, was dit jaar het thema ‘Experience like no other’.

Eerbetoon aan het ontstaan van het World Wide Web

“Wij hebben MerkMakers Live wederom de ruimte geboden om ons event echt een belevenis te maken en dat is Natasja Kesteloo zeker toevertrouwd”, zegt Ate van der Meer, Marketing & Sales Director van Snakeware.

 

 

 

 

De dynamische mix van live DJ, keynote sprekers, workshops, onthulling NeXT Cube van Steve Jobs en de uitreiking van de Snakeware Awards in een prachtig stijlvol paviljoen, maakte de middag een ware belevenis. De Snakeware Experience Day werd door vele jonge mensen en ruim 120 relaties en opdrachtgevers goed gewaardeerd. De catering was van topniveau en werd verzorgd door Lokaal 55 en Cook&Ny. Lucas Bols, één van de mooie opdrachtgevers waar Snakeware voor werkt, verzorgde de welkomstcocktail en het Snakeware mediacafé werd voorzien van het complete Lucas Bols assortiment.

 

Veel aandacht ging uit naar het eerbetoon dat Snakeware deed aan het ontstaan van het WWW. Dit via de onthulling van de allereerste website op de allereerste webserver, de NeXT Cube van Steve Jobs. Daarnaast gaf Mark Termeer van Sijthoff Media Groep / Adfo Groep zijn visie op samenwerken met Snakeware en het belang van omnichannel. Ate van der Meer gaf via zijn keynote inzicht in wie, wat en waarom Snakeware. “Alles was tot in de puntjes geregeld en niet in de laatste plaats door het projectteam van Snakeware zelf. De Snakeware Experience Day liep op rolletjes, ik kijk dan ook terug op een spetterend event”, zegt Natasja Kesteloo, directeur van MerkMakers Live.