LinkedGolf

LinkedGolf

Peter van den Broek (MerkMakers) begint in 2007 samen met Wouter Spoor (Roops) en Kristian Esser (Mr. Harder) LinkedGolf op LinkedIn. Een netwerk dat uitgroeit naar een community met ruim 6000 leden.
Hét bewijs dat social media werkt.

Passie voor golf

LinkedGolf begon vanuit passie voor de golfsport. Als experiment. Ze bestond aanvankelijk alleen online. Maar het aantal leden groeide. Naast online- kwamen er offline-activiteiten. De LinkedIn-leden stonden daadwerkelijk met elkaar op de golfbaan.

 

Inmiddels zijn vele golftoernooien georganiseerd. Hebben leden via LinkedGolf zakenrelaties verworven. Blijkt dat social media onlosmakelijk verbonden is met een succesvol businessmodel. LinkedGolf is een bedrijf geworden. Met media als LinkedIn, Twitter en Facebook als dé communicatiemiddelen van deze tijd.

 

Zin

Passie voor golf, business en social media

 

Ziel

Media van nu voor golfers van nu

 

Zaak

Toegevoegde waarde voor golfers dankzij nieuw businessmodel