WELLZO

WELLZO

Er verandert veel in de wereld van zorg en welzijn. 
Dit heeft ook grote invloed op Welzijn Centraal, de welzijnsorganisatie in Leeuwarden.

Welzijn Centraal

Zin

Een groot deel van haar mensen veranderde onlangs van baan richting wijkteams. What to do?

 

Ziel

De kern van hun verhaal ligt in het sterker maken van (kwetsbare) mensen door de juiste professionele aandacht.
Hiervoor bedacht MerkMakers het thema ‘Kracht Door Aandacht’. Daarnaast is het van belang om voor het uitdragen van die kerngedachte een zelfbewustere stijl te ontwikkelen. Te beginnen met een nieuwe naam: WELLZO. Samen met de nieuwe huisvesting geeft deze de mogelijkheid om het merk opnieuw te laden.

 

Zaak

In de teasende intro-campagne wordt het accent gelegd op de nieuwe naam. In de corporate campagne worden herkenbare situaties vastgelegd, gekoppeld aan een statement waaruit perspectief blijkt. Naam, campagne, eigenzinnige typografie en huisstijl geven het merk WELLZO in no time een opvallend, herkenbaar en sympathiek karakter.